It is between to our ears
متن مرتبط با «تنهایی غم» در سایت It is between to our ears نوشته شده است
تنهایی...
xa0
تنهایی
که از یک حد گذشت xa0 دیگر تمام آدمهای دنیا هم ترکت کنند xa0 مهم نیست ......
ادامه مطلب
جدیدترین مطالب منتشر شده
حال من :(
اینجوریاس ...
حال من :(
اینجوریاس ...
دلگیرم ...
خیلی زیاد کم آوردم این روزا ... هیچ راهی نیست
خدایا مرسی از بابت همه چی ...
این روزها همه هستند اما هیچکس نیست...
تنهایی...
این من این روزها عجیب تنهاست ...