اینجوریاس ...

خرید بک لینک
میدونی من هیچ وقت کسی که دوستم داشت رو ترک نکردم ... حتی

وقتی که دیگه دوستم نداشت ...

آدما دو دستن ... یکی اونایی که میگن ازت خسته شدیم برو ... یکی دیگه

هم اونایی که هیچوقت نمیگن برو آخه نمیخوان آدم بده ی داستان بشن ...

فقط یه جوری باهات رفتار میکنن که خودت میفهمی باید بری و گورتو گم

کنی ...

اونوقته که تو میشی بنده ی سرتاپا خطاکار و آدم بده ی داستان ...

+ نوشته شده در شنبه هجدهم دی ۱۳۹۵ساعت 8:17 توسط parisa |
It is between to our ears...

ما را در سایت It is between to our ears دنبال می‌کنید

برچسب: اینجوریاس, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:53

صفحه بندی