وقتی که دیگه دوستم نداشت ...
آدما دو دستن ... یکی اونایی که میگن ازت خسته شدیم برو ... یکی دیگه
هم اونایی که هیچوقت نمیگن برو آخه نمیخوان آدم بده ی داستان بشن ...
فقط یه جوری باهات رفتار میکنن که خودت میفهمی باید بری و گورتو گم
کنی ...
اونوقته که تو میشی بنده ی سرتاپا خطاکار و آدم بده ی داستان ...

ما را در سایت It is between to our ears دنبال میکنید
برچسب: اینجوریاس, نویسنده: بازدید: 8