It is between to our ears

متن مرتبط با «حال» در سایت It is between to our ears نوشته شده است

حال من :(

  • نیلوبلاگ

    دلتنگ که باشی آدم دیگری می شوی خشن ترxa0 عصبی تر کلافه تر و تلخ ترxa0 و جالب تر این که با اطراف هم کاری نداریxa0 همه اش را نگه می داری و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی ... +xa0نوشته شده در xa0یکشنبه بیست و سوم آبان ۱۳۹۵ساعتxa019:0&nbsp توسطxa0parisaxa0 |xa0 ...

    ادامه مطلب
  • حال من :(

  • نیلوبلاگ

    دلتنگ که باشی آدم دیگری می شوی خشن ترxa0 عصبی تر کلافه تر و تلخ ترxa0 و جالب تر این که با اطراف هم کاری نداریxa0 همه اش را نگه می داری و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی ... +xa0نوشته شده در xa0یکشنبه بیست و سوم آبان ۱۳۹۵ساعتxa019:0xa0 توسطxa0parisaxa0 |xa0 ...

    ادامه مطلب