دلتنگ که باشی
آدم دیگری می شوی
خشن تر
عصبی تر
کلافه تر و تلخ تر
و جالب تر این که با اطراف هم کاری نداری
همه اش را نگه می داری
و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی ...
ما را در سایت It is between to our ears دنبال میکنید
برچسب: حال, نویسنده: بازدید: 14