حال من :(

خرید بک لینک

دلتنگ که باشی

آدم دیگری می شوی

خشن تر

عصبی تر

کلافه تر و تلخ تر

و جالب تر این که با اطراف هم کاری نداری

همه اش را نگه می داری

و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی ...

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و سوم آبان ۱۳۹۵ساعت 19:0 توسط parisa |
It is between to our ears...

ما را در سایت It is between to our ears دنبال می‌کنید

برچسب: حال, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:53

صفحه بندی