دلتنگ که باشی
آدم دیگری می شوی
خشن تر
عصبی تر
کلافه تر و تلخ تر
و جالب تر این که با اطراف هم کاری نداری
همه اش را نگه می داری
و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی ...
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و سوم آبان ۱۳۹۵ساعت 19:0  توسط parisa |
دلتنگ که باشی
آدم دیگری می شوی
خشن تر
عصبی تر
کلافه تر و تلخ تر
و جالب تر این که با اطراف هم کاری نداری
همه اش را نگه می داری
و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی ...
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و سوم آبان ۱۳۹۵ساعت 19:0  توسط parisa |
ما را در سایت It is between to our ears دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15